Kontakt
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os personligt eller telefonisk i vores åbningstid. Her på siden finder du information om, hvor du skal henvende dig.
Du kan også søge i vores FAQ for at finde et svar på dit spørgsmål:
Søg efter svar i "Spørg os".
Åbningstider for telefoniske henvendelser
Vores telefoner er åbne alle hverdage fra kl. 10.00-15.00, undtagen fredag, hvor vi har åbent fra 10.00-14.00, og onsdag holder vi lukket.
Kære kunder
Når I ringer til os, vil I opleve lange telefonkøer og udfordringer med at få jeres henvendelse dirigeret det korrekte sted hen. Vi vil selvfølgelig rigtig gerne hjælpe jer, men teknikken driller os.
Problemerne skyldes, at vi netop er overgået fra et telefonsystem til et andet, og her er vi løbet ind i en række uforudset udfordringer. Vi håber, I vil bære over med os, indtil vi får det løst.
Hvis dit opkald kan vente, så ring til os næste uge, så har vi forhåbentlig fået løst problemerne.
Alternativt kan I finde de flest svar på vores hjemmeside.
Lukkedage i AAB
Boligforeningen AAB holder lukket alle helligdage, 1. maj, dagen efter Kristi himmelfarts dag, 5. juni og mellem jul og nytår.
Telefonmøde
Ønsker du personlig betjening, er du velkommen til at booke et telefonmøde med Boligforeningen AAB. Udfyld formularen 'Book telefonmøde med os' og vi vil svare på din henvendelse hurtigst muligt og senest på førstkommende hverdag.
Det er muligt at booke telefonmøder i følgende tidsrum:
Mandag:
|
8.30 - 10.00
|
Tirsdag:
|
8.30 - 10.00
|
Onsdag:
|
Lukket
|
Torsdag:
|
14.30 - 16.00
|
Fredag:
|
8.30 - 10.00
|
Kundecenteret
Kundecenteret tager imod spørgsmål vedrørende ventelister, opnotering, udlejning og opsigelse af boliger.
Vi kan bedst hjælpe dig, hvis du sende os en mail på aab@aab.dk – så besvarer vi din henvendelse hurtigst muligt.
Åbningstider for telefoniske henvendelser
Vores telefoner er åbne alle hverdage fra kl. 10.00-15.00, undtagen fredag hvor vi har åbent fra 10.00-14.00, og onsdag holder vi lukket. Du kan kontakte os på tlf.: 3376 0420.

Inkasso
Inkasso besvarer spørgsmål omkring restancer på husleje samt afdragsordninger på fraflytteregninger.
Ved indbetaling af husleje eller flytteregning, skal du huske at oplyse bolignummer (det finder du på din lejekontrakt).
AAB bankkonto: 3001 3015110325.
Åbningstider for telefoniske henvendelser
Vores telefoner er åbne alle hverdage fra kl. 10.00-15.00, undtagen fredag hvor vi har åbent fra 10.00-14.00, og onsdag holder vi lukket. Du kan kontakte os på tlf.: 33 76 04 22.
E-mail: inkasso@aab.dk
Team Udlejning
Team Udlejning tager imod spørgsmål vedrørende boligtilbud, opsigelser, lejekontrakter, overdragelse af bolig, boligbytte, fremleje af hele boligen og praktiske forhold ved genhusning.
Åbningstider for telefoniske henvendelser
Vores telefoner er åbne alle hverdage fra kl. 10.00-15.00, undtagen fredag hvor vi har åbent fra 10.00-14.00, og onsdag holder vi lukket. Du kan kontakte os på tlf.: 3376 0431.
E-mail: teamudlejning@aab.dk
Opkrævning
Opkrævningen besvarer henvendelser vedrørende girokort til indbetaling, bilejemål, vand og varmeopgørelser.
Ved indbetaling af husleje eller flytteregning, skal du huske at oplyse bolignummer (det finder du på din lejekontrakt).
Åbningstider for telefoniske henvendelser
Vores telefoner er åbne alle hverdage fra kl. 10.00-15.00, undtagen fredag hvor vi har åbent fra 10.00-14.00, og onsdag holder vi lukket. Du kan kontakte os på tlf.: 3376 0442.
AAB bankkonto: 3001 3015110325.
E-mail: opkraevning@aab.dk
Administrationen
Boligforeningen AAB
Administrationen
Svend Aukens Plads 9
2300 København S
Telefon: 33 76 01 00
E-mail: aab@aab.dk
CVR NR.: 31428815
Fuldmagt til kontakt med Boligforeningen AAB
Er du beboer og har brug for at andre (f.eks. forældre, børn eller en ven) hjælper dig med kontakten til Boligforeningen AAB, har du mulighed for at give personen en fuldmagt.
Det kan f.eks. være, hvis du har spørgsmål om din bolig, din husleje, fremleje eller en flytteopgørelse.
Den udfyldte og underskrevne fuldmagt skal sendes til Boligforeningen AAB.
Hent en blanket til fuldmagten her
Ejendomsservice & fraflytning
Ejendomsservice & fraflytning er en afdeling i AAB's administration, som blandt andet varetager daglige driftsopgaver og personaleledelse i de såkaldte parlamentariske afdelinger, som ikke har en administrativ bestyrelse.
Ejendomsservice & fraflytning besvarer spørgsmål fra beboere vedrørende deres bolig og ejendommen i de pågældende afdelinger.
Du kan kontakte Ejendomsservice & fraflytning på ejendomsservice@aab.dk eller telefon
3376 0455 mandag, tirsdag onsdag og fredag fra 09-11 og torsdag fra 13-15.
Boligafdeling 54
Hedeparken 173 A
2750 Ballerup
Personlig henvendelse
Mandag - fredag: |
9.30 - 10.30 |
Onsdag: |
18.00 - 19.00 |
Telefonisk henvendelse:
Mandag-fredag: |
8.30 - 9.30 |
Boligafdeling 55
Strandgården 19A
2635 Ishøj
Personlig henvendelse
Onsdag: |
16.00 - 17.30 samt efter aftale |
Telefonisk henvendelse:
Mandag - tirsdag: |
9.00 - 11.00 |
Onsdag: |
Lukket |
Torsdag - fredag: |
9.00 - 11.00 |
Øvrige afdelinger
Hvis din afdelingen ikke har et lokalkontor eller hører under Ejendomsservice & Fraflytning, skal du kontakte dit lokale ejendomskontor.
Find kontaktinformationer for din afdeling
Betalinger
Alle indbetalinger til AAB foregår via indbetalingskort i pengeinstitutter, på posthuse eller via netbank. Det er altså ikke muligt at betale eksempelvis husleje ved at møde op i AAB's administration.
Læs mere om priser og betaling
Boligafdelinger
Du kan få et overblik over vores afdelinger på vores oversigtskort.
Har der været brand i din afdeling?
Når der ulykkeligvis opstår brand i en ejendom, går et helt apparat i gang for at sikre ejendommen og tage vare på de beboere, der er ramt af branden.
Hvis du som beboer er ramt af brand, kan du hente nyttig information i denne pjece. Den bliver også omdelt af afdelingsbestyrelsen på brandstedet.
Fortæl os, hvor du er
Hvis der har været brand i din bolig, er det vigtigt, at vi ved, hvor du bliver genhuset midlertidigt og har dine kontaktoplysninger, så vi kan komme i kontakt med dig. Vi beder dig derfor om at udfylde vores kontaktformular i tilfælde af brand, som du finder ved at følge linket nedenfor.
Udfyld kontaktformular ved brand
Sådan kontakter du os ved brand
Vi har en vagttelefon særligt til brandtilfælde, hvor du kan få fat i en medarbejder fra AAB's administration.
Telefonnummer: 33 76 04 44
Du er desuden velkommen til at benytte mailadressen brand@aab.dk, hvis der har været brand i din boligafdeling, og du har spørgsmål.