Ajourføringsgebyr kan nu betales

via automatisk kortbetaling


En gang om året skal alle ansøgere på Boligforeningen AAB’s venteliste betale et ajourføringsgebyr. Ajourføringsgebyret skal betales til tiden, da du ellers mister din plads på ventelisten.

For at gøre det nemmere for dig at betale til tiden, giver AAB nu mulighed for, at du kan betale dit ajourføringsgebyr via automatisk kortbetaling (FarPay), så vi automatisk trækker betalingen hvert år.

Hvis du i dag betaler dit ajourføringsgebyr via et indbetalingskort, vil du i løbet af 2019 eller starten af 2020 modtage en mail, hvor du får mulighed for at tilmelde dig til automatisk kortbetaling. Du vil modtage mailen en måneds tid inden dit ajourføringsgebyr skal betales.

Det er desværre ikke muligt for AAB at foretage ændringerne på dine vegne, men det er nemt og hurtigt at tilmelde dig automatisk kortbetaling via den fremsendte mail.

For at sikre, at vi kan tilbyde dig automatisk kortbetaling, er det vigtigt, at du har oplyst din mail i Boligbasen. Du kan logge ind her, og se om vi har de rigtige oplysninger. Hvis vi ikke har din mail, og du ikke er tilmeldt Betalingsservice, vil du modtage et girokort med posten.

Hvis du ikke tilmelder dig automatisk kortbetaling, sender vi et indbetalingskort med dit ajourføringsgebyr til din e-mail, som du kan betale med kort eller i netbank, som du plejer.

Hvis du har spørgsmål til betalingen af dit ajourføringsgebyr, er du velkommen til at kontakte AAB’s Kundeservice på telefon 3376 0100 eller via mail på aab@aab.dk.